[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Moje E30

Wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem, itp. oraz wszystko o płynach, olejach itp.

Moje E30

Post numer:#1  Postprzez emacias » 31 sie 2007, o 12:07

Witam! Pewnie temat byl juz przerabiany,ale jak znajdzie sie ktos pomocny to wielkie <dzieki! Mam e30 93rok od niecalego miesiaca,osobiscie nie mieszkam w Polsce wiec z mechanikiem raczej nie chcialbym sie czesto widywac ze wzgledu na koszty !Autko ma 180tys km wiadomo silnik troche sobie pogrywa no i stuka mi w tylnym moscie ale nie jestem pewien co do tego tylniego mostu gdyz stuka tylko na dziurach wiec moze to amorki nie wiem nie jestem mechanikiem wiec pisze na forum,ogolnie mam tez pytanko wiem ze jak odcina przy 5000o/min to juz sie konczy walek roz,ale czy przy normalniej jezdzie ile taki waleg moze jeszcze wytrzymac kilometrow!

Pozdrawiam!
emacias

Post numer:#2  Postprzez bmwm » 31 sie 2007, o 13:06

masz is czy zwykly? w is zadko sie walki koncza
jak kreci 5000 a jest to is to szukalbym gdzie indzie przyczyny
stuki ztylu moga byc roznego pochodzenia
najtansza opcja poduszki na amorach,moga byc amortyzatory, loyska kol tylnych, most raczej nie na dziurach pukal by czasy czas, polosie moga byc,,zadko ale luz na tulejach wahacza, poduszki tylnej belki wywalone na max, most by pukal jakby byla uszkodzona jego poduszka ,lub mocowanie do belki,z tylu blizej srodka auta moze pukac podpora walu, tylny tlumik moze ci pukac
opcji masz duzo trzeba posprawdzac
bmwm

Post numer:#3  Postprzez emacias » 31 sie 2007, o 13:23

Witam! jak mam poznacz czy to is co do stukania mysle ze na dziurach jest bum na 100 % ale jest tez przy gwaltownym ruszaniu pedalem gazu chodzi mi o skkokowe ruszanie gazem
emacias

Post numer:#4  Postprzez ZTJ » 31 sie 2007, o 14:24

emacias napisał(a):jak mam poznacz czy to is