[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

problem z prawą strona oświetlenia

Wszystko co dotyczy alarmów, centralnych zamków, oświetlenia itp.

problem z prawą strona oświetlenia

Post numer:#1  Postprzez Bruce » 21 kwi 2013, o 14:46

Witam.
Mam problem w mej e 30- padła mi prawa strona oświetlenia czyli prawe migacze oraz halogen prawy reszta git

gdy włączę kierunkowskaz w prawo to słyszę tak jakby z za kierownicy taki piszczący przechodzący w trzeszczenie dźwięk tak jakby jakiś silniczek nie wyrabiał. i wtedy własnie nie działa migacz i halogen.

Czasem nawet się mnie to słucha i działa ale...

Co to może być?
Z elektryki jestem zielony- wiem tylko gdzie są bezpieczniki i jak wymienić żarówki hahaha

PROSZĘ BŁAGAM O POMOC

PS> lewa strona git
Bruce

Post numer:#2  Postprzez Michal_200622 » 21 kwi 2013, o 16:48

uszkodzona manetka od kierunkowskazów a halogen sprawdź czy dochodzi prąd do lampy brak masy lub + lub uszkodzona żarówka
Michal_200622
Uczeń

Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#3  Postprzez Bruce » 21 kwi 2013, o 18:01

Na pewno to nie to. Kiedy kierunkowskaz działa to i halogen działa.
Czasem jak zapale to wszystko działa- dopiero jak np skręcam mocno w prawo na kierunkowskazie to wtedy zaczyna tak się robić i już nie chce przestać;/
Bruce

Post numer:#4  Postprzez SCOUT » 21 kwi 2013, o 19:04